Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Σε ένα διάλλειμα απ’ το μέτωπο



-Αγάπη μου πόσο μου ‘λειψες! Η αγκαλιά σου, η μυρωδιά σου, η ανάσα σου, με κράτησε δυνατό τις  άγριες ώρες του πολέμου. Και η σκέψη της πατρίδας που ματώνει.
-Καρδιά μου, ψυχή μου γύρισες! Είσαι ζωντανός!
-Σφίξε με δυνατά να σε χορτάσω, αυτές τις λίγες στιγμές, αύριο πρωί- πρωί θα φύγω για τη μάχη, μπορεί να μη σε ξαναδώ…
-Μην ανησυχείς αγάπη μου, έχουμε όλο το απόγευμα και το βράδυ μπροστά μας, τόσες ώρες όλο δικές μας!
-Είναι που δεν μπορώ να ακούσω τη φωνή σου τις σκληρές ώρες της μάχης, η πατρίδα επίταξε και τα κινητά μας.
-Δεν πειράζει αγάπη μου αυτή η μάχη πρέπει να κερδηθεί. Δεν παραπονιέμαι που μένω στη γειτόνισσα και το σπίτι μας έχει γίνει εξεταστικό κέντρο. Κι εγώ πάω εθελοντικά και προσφέρω τις υπηρεσίες μου σα νοσοκόμα στους γονείς που είναι απέξω και λιποθυμούν από την αγωνία ή την ηλίαση.
-Μωρό μου, έχεις να φας; Αδυνάτισες!  Εμείς ευτυχώς που λόγω του πολέμου τρώμε τα μεσημέρια, μας δίνουν συσσίτιο, δόξα το Θεώ!  Όμως εσένα σκέφτομαι νηστική και δεν μπορώ να χαρώ το φαγητό. Σου έχω φυλάξει κρυφά μισή σοκολάτα.
-Σοκολάτα! Θα την κρατήσω για το βράδυ! Σου έχω ετοιμάσει φακές, έστειλε η μάνα μου ελιές, έχουμε και τη σοκολάτα! Θα το κάψουμε το βράδυ!


Σημ: Η συγκινητική φωτογραφία απεικονίζει ένα ζευγάρι στην Συρία κατά τη διάρκεια ολιγοήμερης άδειας του Σύριου στρατιώτη που υπερασπίζεται την πατρίδα του.
Με αφορμή αυτήν την φωτογραφία, έγραψα το παραπάνω κείμενο λόγω της εγχώριας επικαιρότητας. Ας μου συγχωρέσετε την ιεροσυλία.

Όμως είδα το ΦΕΚ B 1139/2013 της επιστράτευσης των καθηγητών και δεν πίστευα στα μάτια μου.
Άθλιοι και αδίστακτοι ξέρουμε ότι είναι αυτοί που κυβερνούν τούτο τον τόπο. Το αποδεικνύουν με ευλάβεια 3 χρόνια τώρα.
Είναι ανάγκη όμως να γίνονται και γελοίοι;


…προκειμένου να προβούν σε επίταξη των προσωπικών υπηρεσιών των εκπαιδευτικών αυτών, καθώς και της χρήσης των ακινήτων και κινητών, που είναι απαραίτητα για την απρόσκοπτη διεξαγωγή…

Κινητά και ακίνητα. Δήλωσαν πρόθεση να απεργήσουν κι αυτά ως φαίνεται! 
Επιτάσσουν δηλαδή τις σχολικές αίθουσες, τα στυλό, τις τηλεφωμνικές γραμμές, τις κόλλες Α4 και τα σκονάκια;
Για γέλια και για κλάματα…

1 σχόλιο:

  1. Ιεροσυλία πραγματική!
    Αυτό το υπέροχο ζευγάρι τι δουλειά έχει ανάμεσα στους δικούς μας τους γελοίους ως τα μπούνια!
    Φτου στα μούτρα τους!
    Να δω τους εκπαιδευτικούς όμως θέλω τώρα...
    (Τι συγκινητική φωτογραφία... Σκ@τ@...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή