Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Είμαι δωσίλογος, πόσο πιο ξεκάθαρα να σας το πω; Να το γράψω στο κούτελο;


Ο Θεόδωρος Πάγκαλος, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης δηλώνει υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας!

Ρωτήθηκε σε συνέντευξή του στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, αν ενοχλείται από τη μόνιμη παρουσία της τρόικας στην Αθήνα.

«Είμαι υπέρ της απώλειας κυριαρχίας, πάντα ήμουν» δήλωσε χωρίς πολλές περιστροφές ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης.
«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» είπε.


3 σχόλια:

  1. Ας τον να λέει, η ετυμηγορία έχει βγεί ήδη...
    mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρειάζομαι κούρα γιαουρτιού επειγόντως!
    Νιώθω το δέρμα μου κάπως στεγνό τελευταίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχαα! μάλλον του δώσαμε την εντύπωση ότι δεν τον καταλάβαμε τι είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή