Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Διάγγελμα του πρωθυπουργού Γ. Α. Παπανδρέου (τελευταίο)

Ελληνίδες, Έλληνες,
δυο χρόνια τώρα προσπαθώ να σας σώσω, να μη σας χρεοκοπήσω κι ένα ευχαριστώ δεν άκουσα.
Στο διάστημα αυτό ταξίδεψα μέχρι τα πέρατα του κόσμου, σ’ άλλη πόλη κοιμόμουν και σ’ άλλη ξημερωνόμουν. Έκανα το στομάχι μου χάλια από τα σκατοφαγιά που έτρωγα. Σπιτικό φαί, ζήτημα είναι αν έφαγα δέκα μέρες όλες κι όλες το χρόνο που μας πέρασε.  
Όλοι οι ξένοι διεθνώς αναγνώρισαν τις προσπάθειες και τις θυσίες μου και μόνο εσείς προδότη με ανεβάζατε, βλαμμένο με κατεβάζατε.
Η Μέρκελ, ο Σαρκοζί και ο Νταλάρας πίνουν νερό στο όνομά μου. Συγκεκριμένα λένε: «στην υγειά του κοροΐδου», κάθε φορά που ξοδεύουν λεφτά. Γνωρίζετε κάποιον άλλον ηγέτη που να έχει καταφέρει αυτό το επίτευγμα;
Αχάριστος λαός. Αγάπησα τη χώρα σας και ασχολήθηκα μαζί της από επιλογή, γιατί η Ελλάδα δεν είναι μοίρα είναι επιλογή και ποιο το όφελος;
Αλλά όπως είχε πει κι ο μπαμπάς (άλλος ανεπρόκοπος κι αυτός μόνο το όνομά του μου άφησε), όπως είχε πει λοιπόν και το είχε και κορνιζωμένο στο γραφείο του: «Ουδείς αχαριστότερος του ευεγερτηθέντος».
Δυο χρόνια δεν μπόρεσα να γυμναστώ με την ησυχία μου, ούτε 5 ώρες άσκηση τη μέρα δεν προλάβαινα να κάνω, είχα συνέχεια στο νου μου πώς θα πάρω την επόμενη δόση των δανείων για να σας πληρώνω κι εσείς να κάθεστε. Αναρωτηθήκατε ποτέ κάθε φορά που πηγαίνατε στην τράπεζα να πάρετε το μισθό ή τη σύνταξή σας, τι προσωπικό αγώνα είχα κάνει για να μπορέσετε εσείς να εισπράξετε το παραδάκι και να ζείτε σα βασιλιάδες;
Τέλος πάντων, τώρα σας ξεφορτώνομαι.
Και για να δείτε πόσο υπεύθυνος άνθρωπος είμαι σας βρήκα και αντικαταστάτη, που κανονικά δεν έπρεπε ούτε αντίο να σας πω. Αφήνω στο πόδι μου το Σάκη Ρουβά. Ήταν η πιο κατάλληλη επιλογή για την περίπτωσή σας: Έχει λαϊκή απήχηση (ειδικά στο νεανικό κοινό), είναι δημοφιλής στην Ευρώπη, έχει φωτογένεια και επίσης κι αυτός σαν και μένα ό, τι του δώσεις να το διαβάσει, το διαβάζει σωστά.
Εγώ τώρα θα χρησιμοποιήσω τις γνώσεις, το πνεύμα και την εμπειρία μου σε άλλα πιο ανώτερα και εξελιγμένα ιδανικά.
Θα προσπαθήσω να σώσω τον πλανήτη από την μόλυνση και το τσιγάρο.
Θα γράψω ένα βιβλίο (με τη βοήθεια του Νίκου), που θα λέγετε: «Εγχειρίδιο Διάσωσης Χρεοκοπημένων Χωρών».
Κι ένα άλλο που θα κάνει πάταγο στην σφαίρα του παγκόσμιου αθλητισμού: «Γιόγκα, πιλάτες και σουηδική γυμναστική», (είναι δικός μου συνδυασμός και θα το γράψω μόνος μου)
Θα αφοσιωθώ επιτέλους απερίσπαστος στη γυμναστική μου. Θα προσπαθήσω να περάσω τη Μάγχη με κανό το καλοκαίρι.
Την Κυριακή θα τρέξω στο Μαραθώνιο. Σας καλώ κι εσάς να τρέξετε μαζί μου, που έχετε γίνει χλαπάτσες από τον καναπέ- τηλεόραση- λάπτοπ και τα ούζα. Θα γυμνάσετε τα πόδια σας και θα αποκτήσετε αντοχή. Από εδώ και πέρα θα σας χρειαστεί.
Τρεχάτε ποδαράκια μου!!!!

Υ.Γ. Κι επειδή είμαι αντιεξουσιαστής, στην επόμενη διαδήλωση εναντίον της κυβέρνησης, θα φορέσω κουκούλα και θα πετάω πέτρες! Θα βγάλω το άχτι μου!
Κάτω η κυβέρνηση!
Εκλογές τώρα!
Όχι στην Τρόικα!
Όχι στην ξένη κατοχή!
IMF, go home!
Home, sweet home… Μάμυ έρχομαι!
Το χάσαμε το κορμί, πατριώτη!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου