Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

I have a dream

"I have a dream"

"...Εχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα στους κόκκινους λόφους της Γεωργίας οι γιοι των πρώην σκλάβων και οι γιοι των πρώην ιδιοκτητών θα μπορέσουν να καθήσουν μαζί στο τραπέζι της αδελφότητας. 

Εχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα ακόμη και η Πολιτεία του Μισισιπή, μια έρημη Πολιτεία, πνιγμένη από τη λάβρα της αδικίας και της καταπίεσης, θα μεταμορφωθεί σε μια όαση ελευθερίας και δικαιοσύνης.

Εχω ένα όνειρο ότι τα τέσσερα παιδιά μου μια ημέρα θα ζήσουν σε ένα έθνος όπου δεν θα κριθούν από το χρώμα του δέρματός τους αλλά από το περιεχόμενο του χαρακτήρα τους.
Εχω ένα όνειρο σήμερα..."

"I have a dream"

«Βασικός μου στόχος σ' αυτή τη δύσκολη περίοδο, να μην υπάρχει οικογένεια χωρίς τουλάχιστον έναν εργαζόμενο» 

Τα οράματα του πρωθυπουργού κατά καιρούς, ακολούθησαν την εξής πορεία: 
Παγκόσμοια Διακυβέρνηση

Πράσινη ανάπτυξη

επανάσταση του αυτονόητου

ένα ηλεκτρονικό βιβλία ανά μαθητή

ένας εργαζόμενος ανά οικογένεια

Θεωρείτε μαθηματικώς βέβαιο ότι το επόμενο όραμα του ΓΑΠ, θα είναι:

ένα πιάτο φασολάδα ανά κάτοικο της χώρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου