Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Εκλογίκευση

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, υπουργός Οικονομικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, στο συνέδριο του Economist, που διεξάγεται στο Καβούρι, σχετικά με τις αποφάσεις που θα ληφθούν αυτή τη βδομάδα για τις απολύσεις στο Δημόσιο, είπε:
"Υπάρχει πλεονάζον προσωπικό στο Δημόσιο και πρέπει να υπάρξει εκλογίκευση".

Πλεονάζων προσωπικό: Παπαϊωάννου – Λοβέρδου Πηνελόπη (σύζυγος Ανδρέα, Υπουργού). Πρώην αεροσυνοδός σε εταιρεία δημόσια που καταργήθηκε από 3ετίας και αγιογράφος χομπίστας. Του Λυκείου.

Εκλογίκευση: Διορισμός της ως διοικητικής υπάλληλου, στις 12 Νοεμβρίου 2010 (ούτε χρόνος από τότε που ανέλαβε ο σύζυγος), στο υπερφορτωμένο Δημόσιο, συγκεκριμένα στο Υπουργείο Εσωτερικών άνευ γραπτού διαγωνισμού, άνευ ΑΣΕΠ, με κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Ντόλιου, Σαχινίδη και Ρέππα.

Τι συμπέρασμα βγάζεις γιαγιά;
-          Μα ούτε ένα πτυχίο παιδάκι μου κοτζαμάν γυναίκα υπουργού!!
-          Αυτά να τα βλέπετε εσύ κι η μάνα μου, που με βάζατε να διαβάζω και να παίρνω πτυχία...
-          Εγώ ένα ξέρω παιδάκι μου: μπορεί να μην κυβερνούνε σωστά, αλλά είναι καλοί οικογενειάρχες!!!
-          Γιαγιά!!
-          Ένα τέτοιο παλικάρι να ‘βρισκες κι εσύ κοριτσάκι μου...
-          Γιαγιά!!
-          Εδά που τηνε βλέπω καλύτερα, δεν είναι πιο όμορφη από σένα!!!
-          Γιαγιά!!!!
-          Αεροσυνοδός, ε; Είναι αυτές κάτι κουνίστρες!!
-          Γιαγιαά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου