Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Στιγμιότυπα των δημοτικών εκλογών (για γέλια)



*Στο νομό Σερρών η εισαγγελέας ζήτησε την προσαγωγή περίπου 30 ατόμων- μελών των εφορευτικών επιτροπών αλλά οι αστυνομικοί εντόπισαν μόνο δύο. 

*Στην περιοχή της Νιγρίτας, στον ίδιο νομό, ένας άνδρας – μέλος της εφορευτικής επιτροπής συνελήφθη επειδή προσήλθε μεθυσμένος και είχε φραστικό επεισόδιο με τους αστυνομικούς, στο εκλογικό τμήμα που είχαν υπηρεσία.

*Κάποιοι είχαν όρεξη για καλαμπούρια με τις εκλογές. Έτσι σκέφτηκαν να διαρρήξουν το Δημοτικό Σχολείο Αλφειούσας, όπου συστεγάζονται τα Εκλογικά Τμήματα 339 και 340 του «Καλλικρατικού» Δήμου Πύργου.
Παραβίασαν την κεντρική κλειδαριά και έφτασαν στην αίθουσα που βρίσκεται το Εκλογικό Τμήμα 339 στο ισόγειο του σχολείου και πήραν την κάλπη. Που την πήγαν…; Όχι πολύ μακριά, αλλά μέχρι τον πρώτο όροφο του κτιρίου… για να πάρει αέρα! Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία οι δράστες δεν αφαίρεσαν τίποτε άλλο και δεν δημιούργησαν κανένα άλλο πρόβλημα στην εκλογική διαδικασία.

* Σε χωριό της Ηλείας δεν υπήρχε μέλος εφορευτικής επιτροπής. Η μητέρα μίας γυναίκας που είχε οριστεί ως μέλος πήγε με την δεύτερη κόρη της (η οποία φορούσε νυχτικό) για να δώσει δικαιολογητικό για την απουσία της. Ο αστυνομικός θέλησε να κρατήσει τη μητέρα προς αντικατάσταση της κόρης, εκείνη δήλωσε άρρωστη και τελικά κράτησε την δεύτερη κόρη… με το νυχτικό!

*Το τελευταίο ευτράπελο αφορά τη μαμά της φιλενάδας μου Δ.
–Τι ψήφισες μαμά στις εκλογές;
-Για δήμαρχο ψήφισα τον τάδε, παιδί μου, του ‘χα μεγάλη υποχρέωση, δε με νοιάζει σε ποιανού το ψηφοδέλτιο ήτανε.
-Καλά έκανες βρε μάνα, δε σου’πε κανείς τίποτα. Και για περιφερειάρχη;
-Εκειά παιδί μου μιας και δε με βρήκε κανείς να μου ζητήξει ψήφο, είπα να ψηφίσω κάτι τις επαναστατικό, να βρω ένα αριστερό ψηφοδέλτιο.
-Και τι ψήφισες τελικά;
-Δε θυμούμαι πως το λέγανε, αντικαπιταλιστικό έγραφε πάνω πάνω, λέω κι εγώ αριστεροί θα’ νε τούτοι νε.
-Και πού ξέρεις πως ήτανε αριστερό ψηφοδέλτιο;
-Το κατάλαβα από την επικεφαλίδα. Και μη βιαστείς να μου πεις πως έκανα λάθος, δεν είμαι τελείως αγράμματη, κατέω ήντα μου γίνεται. Το δίπλωσα ετσά ασταύρωτο και το ‘βαλα στο φακελάκι.
Η φιλενάδα μου μετά από επισταμένη έρευνα, ανακάλυψε ότι η μάνα της που ψήφιζε μια ζωή Νέα Δημοκρατία, ψήφισε ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου