Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

αναδουλειές…

Πώς απαντούν διάφοροι επαγγελματίες σε καιρούς αναδουλειάς, όταν τους κάνουν την ερώτηση "από δουλειά, πώς πάει;"


Μανάβης: Κολοκύθια

Αγρότης: ξεραϊλα

Ανθοπώλης: Μαρασμός στο επάγγελμα

Υφασματέμπορος: Είμαι πανί με πανί

Ψαράς: Ούτε λέπι

Ηλεκτρολόγος: Δε βλέπω φως

Υδραυλικός: Μούφα η δουλειά

Έμπορος χαλιών : Χάλια  


Μάγειρας: Βράστα!

Κομμωτής: Πιάσ' τ' αυγό και κούρευτο

Μπογιατζής: Τη βάψαμε

Ψιλικατζής: Ψιλοπράγματα 

Παπάς: Κατά διαόλου

Νεκροθάφτης: Νέκρα

Βοθρατζής: Σκατά!!!

Πουτάνα: Δε γ@μιέται...

3 σχόλια:

  1. ΑΝΑΤΟΛΗ καλησπέρα σου και χαίρομαι για την παρουσία σου στα χωράφια μου.Εγώ αν θυμάμαι καλά πρέπει να είμαι από τις πρώτες επισκέψεις που δέχτηκες.Καλέ δεν βρίσκω όμως το εικονάκι μου.
    Διαβάζω τις απαντήσεις των διάφορων κλάδων και επαγγελμάτων και αυτόματα χαμογελάω και ταυτόχρονα σκέφτομαι πότε η εργατική τάξη και τα επαγγέλματα όλα μαζί ενωμένα θα μπορέσουν να δώσουν μια απάντηση και να βάλουν τέλος στον αφανισμό μέρους της εργατικής τάξης που επιχειρείται.
    Με την ευκαιρία ρίξε μια μάτια στην απάντησή μου στα σχόλια της ανάρτησής μου.Υπάρχει μια πρόταση αν σε βρίσκει σύμφωνη προχώρα το και πρότεινέ το και στους φίλους σου .
    Καλό σου ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα ΒΒ,
    πολύ χαίρομαι που σε ξανασυναντώ. Μου 'λειψες!!!
    Τώρα και λίγο καιρό ανακάλυψα το μπλοκ σου, γιατί το "εικονάκι" σου δε με έβγαζε σε μπλογκ. (γι αυτό και είχα πιστέψει ότι ήσουν ...άντρας!)
    Επειδή ήσουν από τις πρώτες αναγνώστριές μου, είσαι στην αρχή. Άμα πατήσεις: "περισσότερα", θα εμφανιθστείς...
    Τη φωτογραφία σου είδα κι έπαθα να τη φτιάξω, μου βγήκε τεράστια, τώρα είμαι ψόφια, τη διορθώνω αύριο...
    Καλή σου νύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΑΤΟΛΗ αν πας στα σχόλια μου στο τέλος, θα βρεις τον τρόπο να το φτιαξεις με ένα κλικ στο blog της Ντρουσίλα.θα το βρεις πολύ εύκολα.
    Να είσαι καλά.
    Και με την ευκαιρία εγώ να δεις σε τι σύγχυση είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή