Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Θα φύγω νύχτα


Το βίντεο είναι από: ikos1969

Δεν ξέρω γιατί, το άκουγα στο ράδιο απόψε,  μου κόλλησε και το σιγοτραγουδούσα. Σας το αφιερώνω.

Θα φύγω νύχτα 

Ερμηνεία: Άγγελος Διονυσίου  
Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογιώργος
Μουσική: Ανδρέας Μέξας

Το δρόμο μου θα πάρω μετά το χωρισμό
κι εσύ θα με κοιτάζεις απ' το τζάμι.
Με θες να ζω κοντά σου χωρίς εγωισμό,
τα λάθη σου με πνίγουν σαν ποτάμι.

Θα φύγω νύχτα και τα ίχνη μου θα χάσεις
και στο παράθυρο θα βγεις σαν θεατρίνα.
Θα δώσεις μια απ' τις φτηνές σου παραστάσεις,
με λόγια ψεύτικα θα μου φωνάζεις γύρνα,
θα μου φωνάζεις γύρνα.

Στο δρόμο που θα πάρω μετά το χωρισμό
θα δουν τα δάκρυα μου οι διαβάτες,
για μένα αυτός ο δρόμος δε θα’ χει γυρισμό,
με κούρασαν οι ψεύτικες αγάπες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου