Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

ΙΔΟΥ Η ΛΥΣΗ!

Το σκίτσο είναι από: ANKYR

Το σκίτσο μου έφερε στο νου ένα ανέκδοτο.

Θα κάνω λοιπόν το χατίρι κάποιων φίλων που γνωρίζοντας το χόμπι μου, μου ζητάνε να γράψω κανένα από τα ανέκδοτα μου. (κι ας χάνει στο γραπτό λόγο απ’ ότι στις live παρουσιάσεις μου!!)


Ένας νεαρός κτηνοτρόφος είχε μανία με τις μηχανές. Μια μέρα που πούλησε καμιά εκατοσταριά πρόβατα, πήγε στην πόλη και αγόρασε μια σούπερ 500άρα μηχανή, την καβάλησε κι άρχισε να ανεβαίνει το βουνό για το χωριό του.

Χαρούμενος στο δρόμο άρχισε να τρέχει με 100, έκανε μαγκιές, σπίνιαρε στις στροφές, ώσπου σε κάποια στροφή η μηχανή τον πετά έξω. Βρίσκεται ο έρμος στον αέρα να πέφτει, αλλού η μηχανή, αλλού αυτός, από κάτω ήτανε γκρεμός, τα χρειάστηκε. Στην απελπισία του αρπάζει με το χέρι του ένα κλαδί που περίσσευε από ένα βράχο και γαντζώνεται πάνω του. Κοιτάζει από κάτω του και τι να δει; βλέπει το χάος.

Αρχίζει λοιπόν να φωνάζει με αγωνία:

-Μ’ ακούει κανειειειειείς;

………………………….

-Μ’ ακούει κανειειειειείς;

……………………….

(Άρχισε να κουράζεται. Το χέρι του που κρατούσε το κλαδί, το ένιωσε να μουδιάζει. Βάζει λοιπόν τα δυνατά του και φωνάζει όσο πιο δυνατά μπορούσε:

- Μ’ ακούει κανειειειειειειείς;

Ακούει τότε μια βαθιά και γλυκιά φωνή να έρχεται από κάπου εκεί γύρω:

- Εγώ σε ακούω τέκνο μου. Άφησε το χέρι σου και έλα στην αγκαλιά μου. Είμαι ο Θεός!

-Ακούει κανείς άλλοοοος;;;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου